בסקר שהקיף 1,000 איש (אותו ביצע המשרד לשיווק באינטרנט), רבע מהלקוחות ציינו כי הם ישמחו "לשמוע" מארגונים בדואר האלקטרוני. התוצאות של הסקר מראות כי למרות שמדובר באפיק התקשורת הותיק ביותר באינטרנט הוא עדיין מדבר אל לקוחות. שליש מהם ציינו כי הם התעניינו במוצר או מותג בעקבות חשיפה אליהם בדואר האלקטרוני.
85% מהלקוחות רואים בדואר האלקטרוני אפיק תקשורת חשוב, 88% מהלקוחות בודקים את החשבון בכל יום.
65% מהאנשים בודקים את הדואר האלקטרוני של העבודה בכל יום עבור צרכים אישיים.
הסקר העלה נקודות שאנשי שיווק צריכים לקחת בחשבון כאשר מתכננים קמפיין דיוור אלקטרוני:
לקוחות נמשכים מאוד לדיוור המציע להם מבצעים. 66% אחוז מהמשיבים ציינו כי הם שמחים לשמוע ממותגים שמביאים להם הצעות טובות.
בנוגע לשורת הנושא של הדיוור, רוב הלקוחות (70%) מגיבים היטב לשורה המכילה הצעה או מכילים מניע מסויים. באופן דומה, 69% אחוז מהלקוחות (69%) ציין כי היה מגיב טוב המציע מבצע או הנחה עבור מוצר או שירות. במקומות הבאים במדרג המשתתפים ציינו את הפרסונליזציה כמניע לפתיחת הדואר האלקטרוני.
המחקר גם מראה כי לקוחות רבים רואים בדואר האלקטרוני אפיק תקשורת עם מותגים אותם הם אוהבים ורוכשים מהם באופן קבוע.
נתון מעניין הוא ש- 87% מהמשיבים ציינו כי הם מוחקים הודעות מחברות מהן הם לא חושבים שהסכימו בצורה פעילה לקבל מהם מידע. זה מצביע על הצורך לשמור על שקיפות מול הלקוחות, ולנהל את הרישום בצורה חכמה.
לקוחות מעדיפים לקבל הודעות דואר אלקטרוני פשוטות, ישירות ויעילות, שאינן גוזלות זמן רב מהיום שלהם. גם מבחינת עיצוב הלקוחות רוצים פורמט שהוא קל להבנה ולניווט, ובעיקר ממוקד.
למערכת הדיוור האלקטרוני של NetProTek
מנחם יעקובוביץ' מנכ"ל Netprotek פתרונות שיווק מקוונים מידע נוסף ניתן למצוא בבלוג דיוור אלקטרוני